کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شهرخودرو در هفته هشتم میزبان آلومینیوم اراک است

  • کد خبر: ۵۳۵۳۵
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
شهرخودرو در هفته هشتم میزبان آلومینیوم اراک است
شهرخودرویی‌ها به‌خوبی می‌دانند که از‌دست‌دادن امتیاز دیدار خانگی برابر آلومینیوم اراک که به‌تازگی طعم لیگ برتر را چشیده است، می‌تواند این تیم را با چالشی بزرگ رو‌به‌رو کند.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ اردوگاه عنابی‌ها در آستانه نبرد با سبزپوشان اراکی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، یکدل و هم‌صدا برای فرار از بحرانی بزرگ است. شهرخودرویی‌ها به‌خوبی می‌دانند که از‌دست‌دادن امتیاز دیدار خانگی برابر آلومینیوم اراک که به‌تازگی طعم لیگ برتر را چشیده است، می‌تواند این تیم را با چالشی بزرگ رو‌به‌رو کند. شهرخودرو در مکان چهاردهم جدول است و اعداد‌و‌آمار نشان می‌دهد شاگردان رحمتی برای فرار از بحران احتمالی به هر ۳‌امتیاز این بازی نیاز دارند.


کامبک از دل بحران

تیم فوتبال شهرخودرو در ۵ دیدار اخیر خود ۳ شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی را دشت کرده است؛ نتایجی که نشانگر عملکرد ضعیف این تیم تا‌به‌اینجای فصل است. عنابی‌ها برای کامبک از بحران باید برابر تیمی پیروز شوند که از بدِ روزگار در ۵ بازی اخیر ۲ برد و ۳ تساوی داشته است. به‌عبارتی‌بهتر، آلومینیوم اراک رسول خطیبی ۵ هفته است که طعم شکست را نچشیده و روی مدار صعودی حرکت می‌کند.


بدترین شروع را فراموش کن!

شاگردان سیدمهدی رحمتی در حالی بعد از ۷ هفته با تنها ۷‌امتیاز در مکان نازل چهاردهم جدول شانزده‌تیمی لیگ برتر قرار دارند که این بدترین عملکرد نماینده مشهد در طول ۷ سال حضورش در لیگ برتر است. نماینده مشهد در اولین سال حضورش در لیگ برتر با نام «پدیده» با سرمربیگری علیرضا مرزبان از ۷ هفته ابتدایی ۱۳ امتیاز به دست آورد.
 
پدیده در سال‌های دوم، سوم و چهارم با محمدرضا مهاجری تا پایان این هفته به‌ترتیب ۹، ۷ و ۱۴‌امتیاز کسب کرده بود. سومین سال حضور پدیده در لیگ برتر تا پایان هفته هفتم تنها با ۷‌امتیاز همراه بود، درست شبیه موقعیت کنونی این تیم؛ ولی تفاضل گل بهتر تیم را در جایگاه بهتری قرار داده بود. شهرخودرویی‌ها در ۲ سال حضور گل‌محمدی هم هر سال تا پایان هفته هفتم ۱۶‌امتیاز به دست آورده بودند. حالا عنابی‌ها اگر می‌خواهند اوضاع وخیم‌تر نشود، باید جلو این رکورد را بگیرند و با برد مقابل آلومینیوم به این آمار بد پایان دهند.


نوازی: به دنبال بازی تهاجمی هستیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی در حالی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم، به‌دلیل تأخیر در پرواز تیمش به نشست نرسید. محمد نوازی درباره وضعیت شهرخودرو در آستانه بازی امروز گفت: ما بعد از بازی با گل‌گهر، وضعیتمان کمی دشوار بود؛ چرا‌که بازی را واگذار کرده بودیم. الان همه‌چیز را فراموش کردیم و به فکر بازی فردا (امروز) هستیم. محمد نوازی افزود: امروز با تیمی بازی داریم که انگیزه بالایی دارد، سال گذشته توانسته است به لیگ برتر صعود کند و مربی جوانی نیز در اختیار دارد.
 
وی با بیان اینکه برای بازی امروز محروم و مصدوم نداریم، تصریح کرد: امیدوارم با ارائه بازی تهاجمی بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم. عرفان معصومی نیز به بازی فردا می‌رسد. مربی شهرخودرو افزود: چون ما بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داریم، قطعا در فوتبال ایران که بیشتر ارسال از کنار انجام می‌شود و بیشتر تیم‌ها روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنند، کار سختی داریم؛ اما برای بازی فردا (امروز) برنامه متفاوتی ارائه می‌دهیم.
شهرخودرو امروز از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->